چارک | این موضوع در اسکالر | کاوش این موضوع | میانگین سال انتشار مقالات | تعداد رخداد | موضوع |
---|---|---|---|---|---|
Q1 | ![]() |
![]() |
1398.0 | 4 | بین المللی سازی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1398.0 | 5 | دانشگاه فرهنگیان |
Q1 | ![]() |
![]() |
1397.0 | 4 | تاب آوری تحصیلی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1397.0 | 4 | دانشگاه آزاد |
Q1 | ![]() |
![]() |
1397.0 | 5 | سرمایه روان شناختی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.75 | 4 | هویت تحصیلی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.56 | 9 | اهمال کاری تحصیلی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.5 | 4 | حمایت اجتماعی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.5 | 4 | کیفیت خواب |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.38 | 13 | سرزندگی تحصیلی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.26 | 19 | دانش آموزان |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.2 | 5 | تعلل ورزی تحصیلی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.14 | 7 | اهواز |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.07 | 14 | فرسودگی تحصیلی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.0 | 9 | اشتیاق تحصیلی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.0 | 4 | جو آموزشی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.83 | 6 | کارآفرینی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.7 | 10 | درگیری تحصیلی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.67 | 6 | ذهن آگاهی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.6 | 5 | سرمایه روانشناختی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.6 | 5 | فرهنگ سازمانی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.56 | 16 | خودکارآمدی تحصیلی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.5 | 6 | سروکوال |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.5 | 6 | یادگیری خود راهبر |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.4 | 5 | خوش بینی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.29 | 7 | اعتیاد به اینترنت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.25 | 4 | بهره وری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.25 | 4 | شبکههای اجتماعی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.25 | 4 | عناصر برنامه درسی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.25 | 4 | فرسودگی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.25 | 4 | منتورینگ |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.17 | 6 | جهت گیری هدف |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.14 | 7 | عضو هیات علمی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 7 | تاب آوری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 8 | دانشکده |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 9 | فراشناخت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.86 | 7 | خودتنظیمی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.8 | 5 | کمال گرایی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.75 | 4 | آموزش علوم پزشکی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.75 | 4 | اشتیاق |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.75 | 4 | تعلل ورزی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.75 | 4 | سازنده گرایی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.71 | 7 | راهبردهای یادگیری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.67 | 6 | تحلیل محتوای کیفی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.6 | 10 | آموزش از دور |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.6 | 5 | تلفن همراه |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.55 | 11 | اضطراب امتحان |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.5 | 4 | انگیزش درونی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.5 | 6 | انگیزه پیشرفت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.5 | 4 | زبان انگلیسی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.5 | 4 | سلامت معنوی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.45 | 11 | اهداف پیشرفت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.4 | 5 | سازگاری تحصیلی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.38 | 13 | افسردگی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.36 | 11 | اخلاق حرفهای |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.29 | 7 | اتاق عمل |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.25 | 4 | دانش نظری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.25 | 4 | دستاوردهای تحصیلی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.24 | 21 | مدیریت دانش |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.2 | 5 | زنجان |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.18 | 11 | دیدگاه دانشجویان |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.17 | 6 | باورهای انگیزشی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.14 | 7 | دانشگاه علوم پزشکی زنجان |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 4 | آزمون پیش کارورزی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 6 | ارزشیابی تکوینی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 6 | داروسازی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 7 | دانشجوی مامایی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 6 | رشد اخلاقی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 5 | سرقت علمی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 4 | عملکرد آموزشی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 4 | معنویت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 6 | ویژگیهای فردی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.95 | 44 | عملکرد تحصیلی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.91 | 11 | هوش معنوی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.84 | 64 | دانشگاه |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.84 | 32 | دانشگاه علوم پزشکی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.8 | 5 | گروههای آموزشی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.76 | 42 | خودکارآمدی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.75 | 4 | تسهیم دانش |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.75 | 4 | روابط بین فردی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.75 | 4 | یادگیری مبتنی بر تیم |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.73 | 11 | پرسشنامه |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.67 | 6 | فناوری اطلاعات سلامت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.67 | 6 | کارایی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.67 | 6 | گرایش به تفکر انتقادی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.64 | 11 | توانمندسازی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.62 | 8 | دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.59 | 27 | خلاقیت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.57 | 7 | آموزش ترکیبی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.56 | 9 | یادگیری فعال |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 4 | استاد مشاور |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 4 | تعلق پذیری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 4 | علوم سلامت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 4 | ماما |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.38 | 13 | انگیزش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.33 | 9 | حل مساله |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.33 | 6 | سواد اطلاعاتی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.33 | 6 | یزد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.29 | 17 | اضطراب |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.29 | 7 | شادکامی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.25 | 8 | آموزش مامایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.25 | 4 | مدیریت آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.2 | 15 | انگیزش تحصیلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.2 | 5 | دانشجوی دندانپزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.2 | 5 | سبک زندگی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.2 | 5 | سودمندی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.2 | 5 | یادگیری سیار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.1 | 10 | ارزیابی عملکرد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.08 | 36 | علوم پزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 4 | اساتید بالینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 5 | تکنولوژی آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 4 | خودپنداره |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 4 | دانشجویان کارشناسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 6 | شایستگی بالینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 4 | طراحی برنامه درسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 10 | پزشک عمومی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 5 | یادگیری الکترونیک |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.96 | 25 | ایران |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.89 | 19 | یادگیری الکترونیکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.88 | 8 | گزارش صبحگاهی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.86 | 230 | دانشجویان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.8 | 5 | سرمایه اجتماعی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.8 | 25 | هوش هیجانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.77 | 56 | برنامه درسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.75 | 8 | شایستگی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.75 | 4 | یادگیری سازمانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.71 | 7 | آموزش تلفیقی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.71 | 7 | فناوری اطلاعات |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.64 | 22 | سلامت روان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.64 | 11 | نرم افزار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.62 | 87 | پیشرفت تحصیلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.6 | 5 | حرفه ایگری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.58 | 12 | موانع |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.53 | 17 | دانشجویان پرستاری و مامایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.52 | 44 | دانشجویان علوم پزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.52 | 23 | رضایتمندی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.5 | 4 | آزمون تشریحی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.5 | 8 | برنامه درسی پنهان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.5 | 4 | بیمارستان آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.5 | 4 | تاکسونومی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.5 | 4 | تکنیک دلفی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.5 | 4 | دانشجویان تحصیلات تکمیلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.5 | 4 | مطالعه مروری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.46 | 39 | دندانپزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.45 | 11 | استاندارد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.4 | 5 | انتظارات |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.4 | 5 | جو سازمانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.4 | 5 | مراقبت مبتنی بر شواهد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.4 | 5 | پرستاری مبتنی بر شواهد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.38 | 13 | بازخورد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.36 | 22 | پرستاران |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.33 | 15 | خدمات آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.33 | 15 | سلامت عمومی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.33 | 12 | مشاوره |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.31 | 13 | آزمون |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.3 | 10 | ارتباط |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.29 | 7 | منابع اطلاعاتی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.28 | 18 | پایایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.26 | 31 | مطالعه کیفی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.25 | 8 | آموزش دانشگاهی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.25 | 4 | دانشجویان داروسازی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.25 | 20 | دانشجویان دندانپزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.23 | 26 | آموزش مجازی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.23 | 13 | اخلاق |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.22 | 27 | تحلیل محتوا |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.22 | 9 | یادگیری مشارکتی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.2 | 5 | استاد خوب |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.2 | 5 | دانشگاه علوم پزشکی مشهد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.18 | 17 | یادگیری خودراهبر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.17 | 6 | سازمان یادگیرنده |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.15 | 13 | آموزش بین حرفهای |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.12 | 8 | آموزش سنتی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.08 | 13 | استرس |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.07 | 15 | انتخاب رشته |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.05 | 20 | روایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 4 | آسیب شناسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 4 | ارتباط موثر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 5 | بیماران دیابتی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 8 | تفکر خلاق |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 5 | دانشکده بهداشت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 17 | رضایت مندی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 4 | کرمان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.97 | 38 | پزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.88 | 8 | طرح درس |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.83 | 6 | برنامه درسی پرستاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.83 | 6 | مدیران |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.8 | 5 | آموزش سرپایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.8 | 5 | یادگیری مبتنی بر وب |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.79 | 28 | انگیزه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 4 | خودراهبری در یادگیری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 4 | روند تحصیلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 8 | نقشه مفهومی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.67 | 6 | منبع کنترل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.64 | 11 | کارکنان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.62 | 8 | سنجش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.6 | 5 | ایمنی بیمار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.6 | 5 | تحلیل عاملی تاییدی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.6 | 15 | رشته تحصیلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | آموزش دیابت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | بیوشیمی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | تحقیقات کیفی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | تحلیل عاملی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | دانش پژوهی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | رضایت از تحصیل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 6 | فیزیولوژی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 6 | چالش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | کتابچه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.47 | 17 | پژوهش کیفی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.43 | 21 | سبک یادگیری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.4 | 10 | ارزیابی درونی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.4 | 5 | انگیزش شغلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.4 | 5 | جنسیت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.38 | 8 | اعتماد به نفس |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.36 | 42 | ارزیابی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.36 | 11 | طراحی آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.33 | 6 | آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.32 | 19 | برنامه آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.3 | 20 | اثربخشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.29 | 7 | استاد راهنما |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.29 | 7 | اعتبارسنجی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.27 | 11 | ادغام |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.27 | 11 | مهارت بالینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | سوالات چندگزینهای |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 8 | مدارک پزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | مدل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.24 | 46 | نیازسنجی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.22 | 9 | الگو |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.2 | 5 | اصول و فنون پرستاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.2 | 5 | جهانی شدن |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.2 | 5 | روش آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.2 | 5 | مشکلات آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.2 | 5 | پیش کارورزی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.17 | 6 | فیزیوپاتولوژی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.16 | 82 | اعضای هیات علمی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.11 | 18 | موفقیت تحصیلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.07 | 30 | تدریس |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.05 | 19 | عزت نفس |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.04 | 27 | تحقیق کیفی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 6 | آمادگی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | ارزشیابی برنامه درسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | ارزیابی بالینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | استاد توانمند |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | استانداردسازی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | توانمندسازی استاد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 5 | تولید علم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | خطاهای دارویی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | دختران نوجوان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | زایمان طبیعی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | زنان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | ماندگاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | محیط |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 14 | پایان نامه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 8 | کیفیت آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 5 | یادگیری بالینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | یادگیری مبتنی بر مساله |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.96 | 26 | اساتید |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.9 | 10 | بالینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.86 | 7 | اخلاق پزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.86 | 7 | گروه کوچک |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.83 | 12 | آینده شغلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.82 | 11 | مهارتهای مطالعه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.8 | 5 | استدلال بالینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.79 | 29 | آموزش الکترونیکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.77 | 13 | کیفیت زندگی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.75 | 4 | الگوی DREEM |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.75 | 4 | امنیت شغلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.75 | 4 | بیماران |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.75 | 4 | دکتری پرستاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.75 | 4 | همبستگی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.75 | 4 | کیفیت آموزش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.74 | 19 | صلاحیت بالینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.73 | 41 | کیفیت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.71 | 14 | تحصیلات تکمیلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.67 | 6 | سلامت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.67 | 15 | محیط آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.67 | 9 | پزشک خانواده |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.66 | 32 | آموزش عالی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.62 | 8 | سبکهای یادگیری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.57 | 7 | اولویت بندی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.57 | 7 | شبیه سازی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.56 | 9 | آموزش دندانپزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.53 | 34 | دانش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.53 | 76 | دانشجوی پرستاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 4 | احیای قلبی ریوی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 4 | ارزیابی برنامه درسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 121 | دانشجویان پزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 14 | دانشگاه علوم پزشکی اصفهان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 4 | دانشگاه علوم پزشکی کرمان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 4 | دستیاران تخصصی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 4 | محیط آموزش بالینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 4 | مراقبت تسکینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 4 | مرور متون |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 4 | پزشکان شاغل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 4 | یادگیری شناختی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.47 | 159 | آموزش پزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.43 | 276 | آموزش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.4 | 151 | یادگیری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.37 | 19 | علوم پایه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.33 | 6 | اعضای هیات علمی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.33 | 9 | پزشکی مبتنی بر شواهد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.33 | 6 | گرایش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.25 | 191 | دانشجو |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.25 | 4 | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.25 | 4 | روشهای آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.23 | 22 | آموزش الکترونیک |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.21 | 14 | برنامه ریزی درسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.2 | 5 | تحصیل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.2 | 5 | دانشجوی دندان پزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.17 | 12 | استعداد درخشان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.17 | 6 | روش آموزش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.17 | 6 | پاورپوینت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.15 | 151 | دانشجویان پرستاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.1 | 10 | بازاندیشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.06 | 17 | آموزش از راه دور |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.06 | 17 | رضایت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.04 | 105 | نگرش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | آموزش بهداشت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 17 | آموزش ضمن خدمت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | اقدام پژوهی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | بافت شناسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 7 | برنامه ریزی آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 11 | بیمارستان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 15 | تدریس اثربخش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | خبر بد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 45 | روش تدریس |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | شکاف کیفیت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | عملکرد پژوهشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | متودولوژی (روش شناسی) |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 8 | محیط یادگیری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 6 | مهارت های ارتباطی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | پذیرش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 23 | پژوهش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.92 | 13 | بحث گروهی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.91 | 11 | ایفای نقش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.89 | 9 | تفکر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.89 | 9 | مهارتهای تفکر انتقادی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.8 | 5 | تکنولوژی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.8 | 5 | سبک رهبری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.78 | 9 | دانشکده پزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.75 | 4 | کار تیمی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.71 | 21 | خودارزیابی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.71 | 7 | ساختار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.7 | 10 | وضعیت آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.7 | 10 | وضعیت تحصیلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.69 | 98 | ارزشیابی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.68 | 25 | نیازهای آموزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.67 | 6 | آموزش گروهی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.67 | 6 | آگاهی فراشناختی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.67 | 6 | دوره بالینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.66 | 44 | عملکرد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.64 | 25 | استاد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.6 | 159 | آموزش بالینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.6 | 5 | آموزش درمانگاهی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.6 | 5 | ادامه تحصیل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.6 | 5 | عوامل درونی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.59 | 22 | هیات علمی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.57 | 7 | زایمان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.57 | 7 | محیط بالین |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.56 | 9 | آموزش مبتنی بر وب |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.55 | 11 | کارآموزی در عرصه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.52 | 23 | ارزشیابی بالینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 10 | آناتومی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | ارزیابی فناوری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | برنامه خودمراقبتی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | دوران بارداری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | رویکرد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | زنان یائسه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | سازگاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | سبک تدریس |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | سزارین |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 6 | فناوری اطلاعات و ارتباطات |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | مدیریت خدمات بهداشتی درمانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | نظام سلامت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 8 | پدیدارشناسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | کارورزی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.48 | 21 | کارشناسی ارشد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.42 | 31 | مهارتهای بالینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.4 | 5 | کارشناسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.33 | 6 | شاخص |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.29 | 14 | رضایت شغلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.29 | 56 | سخنرانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.29 | 7 | پزشکی عمومی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.25 | 4 | مشکلات |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.23 | 44 | آموزش مداوم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.21 | 52 | مامایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.17 | 6 | اهداف |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.17 | 70 | تفکر انتقادی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.17 | 6 | مراقبت پرستاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.15 | 131 | پرستاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.14 | 51 | دانشجوی پزشکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.12 | 16 | کارآموزی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.09 | 11 | دستیار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.07 | 14 | عوامل موثر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.06 | 16 | تغذیه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 4 | اصفهان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 4 | المپیاد علمی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 4 | بخش اورژانس |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 4 | راهبردهای فراشناختی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 10 | رضایت بیمار |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 5 | عوامل تنش زا |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 4 | محیط یادگیری بالینی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.92 | 12 | کارگاه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.86 | 7 | خودارزشیابی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.86 | 7 | مشارکت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.83 | 6 | منابع |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.82 | 11 | بهداشت محیط |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.82 | 22 | بیمار |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.81 | 26 | پزشکان عمومی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.8 | 10 | آموزش به بیمار |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.8 | 5 | تصمیم گیری بالینی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.71 | 7 | حداقلهای یادگیری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.67 | 6 | آموزش بالینی اثربخش |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.64 | 14 | اینترنت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.63 | 70 | آگاهی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.6 | 5 | مربیان بالینی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.58 | 19 | ارزشیابی برنامه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.57 | 7 | دانشکده پرستاری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.5 | 14 | افت تحصیلی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.5 | 6 | امتحان جامع |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.5 | 4 | دندان پزشکی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.5 | 4 | طبقه بندی بلوم |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.5 | 4 | عوامل بیرونی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.5 | 4 | کنکور |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.5 | 4 | کیفیت تدریس |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.47 | 19 | دانشجویان مامایی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.45 | 67 | آموزش پرستاری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.41 | 22 | مهارتهای ارتباطی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.4 | 5 | حقوق بیمار |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.4 | 5 | مهارت آموزی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.36 | 14 | نظرات |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.32 | 19 | محیط بالینی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.25 | 8 | رایانه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.25 | 12 | نیازسنجی آموزشی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.2 | 5 | اطلاعات |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.2 | 71 | دیدگاه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.2 | 5 | مراقبتهای پرستاری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.17 | 6 | اهداف آموزشی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.17 | 6 | مربیان پرستاری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.13 | 15 | توانمندی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.1 | 10 | کارآموزان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 4 | استانداردهای بین المللی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 4 | برنامه آموزش |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 4 | خودآموزی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 4 | دندانپزشک |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 4 | علایم حیاتی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 4 | فراگیران |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 5 | مدیریت زمان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 5 | معاینه فیزیکی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 5 | پزشکی اجتماعی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 5 | کنترل عفونت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.86 | 7 | بهورز |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.8 | 5 | راند بالینی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.8 | 5 | مهارتهای بالینی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.75 | 8 | تجارب |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.75 | 4 | دانشگاهها |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.75 | 4 | شکاف |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.71 | 7 | پزشک |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.69 | 13 | آموزش مداوم پزشکی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.67 | 6 | کارآموز |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.6 | 10 | روشهای تدریس |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.5 | 4 | سالمند |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.5 | 4 | مباحثه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.48 | 31 | مهارت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.46 | 13 | ارزشیابی آموزشی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.42 | 12 | کارورزان پزشکی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.33 | 12 | آموزش بیمار |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.27 | 15 | دانشگاههای علوم پزشکی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.15 | 13 | ارزشیابی استاد |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.14 | 36 | پرستار |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 5 | آموزش بر پایه حل مساله |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 4 | ابزار ارزشیابی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 4 | ارتقای کیفیت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 4 | برنامههای آموزشی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 4 | خودمراقبتی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 24 | دانش آموختگان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 4 | دندان پزشکی جامعه نگر |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 4 | دوره کارورزی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 4 | دیابت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 6 | راهبردهای مطالعه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 5 | کارشناسی پرستاری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.89 | 9 | دستیاران |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.86 | 7 | فرایند پرستاری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.8 | 10 | نظارت بالینی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.75 | 4 | فارغ التحصیلان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.75 | 16 | کارورزان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.5 | 4 | بارداری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.4 | 5 | تحقیق |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.3 | 20 | کارورز |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.29 | 7 | تصمیم گیری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.17 | 12 | اعتباربخشی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.0 | 4 | تیم مراقبت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.0 | 4 | محاسبات دارویی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.0 | 4 | مصاحبه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.0 | 7 | مهارتهای عملی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.8 | 5 | دانشگاه علوم پزشکی تهران |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.65 | 17 | نیاز آموزشی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.56 | 9 | اشتغال |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.5 | 4 | آزمایشگاه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.5 | 8 | پزشکان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.4 | 5 | ارزشیابی عملکرد |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.2 | 5 | تنظیم خانواده |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 4 | اورژانس |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 4 | بار بیماری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 7 | بانکهای اطلاعاتی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 4 | مشاوره تحصیلی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1384.8 | 5 | رشته پزشکی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.5 | 4 | برنامههای آموزش مداوم |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.5 | 4 | رتبه |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.5 | 4 | مربی پرستاری |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.5 | 4 | هپاتیت B |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.5 | 4 | کارآیی درونی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.4 | 5 | برخورد زودرس |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.36 | 11 | مربی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.2 | 5 | اثربخش |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.0 | 4 | بهداشت روان |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.0 | 4 | تجهیزات |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.0 | 6 | نظارت آموزشی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.8 | 5 | مدرسان پرستاری |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.5 | 4 | خدمات بهداشتی – درمانی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.5 | 4 | دندان پزشکان |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.5 | 4 | همیاری |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.5 | 4 | پرستاری و مامایی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.0 | 6 | آموزش مبتنی بر حل مساله |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.0 | 4 | امکانات |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.5 | 4 | الگوهای نیازسنجی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.33 | 6 | حرفه پرستاری |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.0 | 4 | اطلاع رسانی پزشکی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.0 | 4 | شاخصهای تدریس |
Q4 | ![]() |
![]() |
1380.0 | 6 | علوم پایه پزشکی |
کاوش این مجله | تعداد مقاله | مجله |
---|---|---|
![]() | 2251-6506 | توسعهی آموزش جندی شاپور |
![]() | 1608-9359 | مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی |
![]() | 2008-7284 | پژوهش در آموزش علوم پزشکی |